motiv

  • Skladom viac
    ako 300 rozmerov

  • Výroba na mieru
    VŠETKY rozmery +/- 1cm

  • Doprava zdarma V SR
    DODANIE  2 - 7 dní

  • Predĺžená záruka
    až 5 rokov

  • InfoLINKA  PO-PIA (9.00-14.00)
    +421 905 745 938

Záruka a ošetrovanie - MATRACE RELAXPUR®

Vďaka konzistencii a elasticite matrac poskytuje:

  • trvale správnu  polohu  počas  spánku bez toho, aby  bolo  zmenené fyziologické zakrivenie  chrbtice.
  • zabraňuje výskytu bolestivých  pokrivení  chrbtice, ktoré vznikajú používaním matracov neprimerane poddajnou štruktúrou.
  • používanie tohto ortopedického matraca prispieva počas spánku k progresívnemu vyrovnávaniu chýb zlého držania tela, ktoré si sám človek privoláva počas dňa.
  • prijíma a  odvádza vlhkosť,  čím Vám poskytuje dokonalý  pocit suchého pohodlia  počas celej  noci a celého Vášho spánku.
  • je termoregulačný, drží telesné teplo počas niekoľkých hodín.
  • prevencia pri skolióze, deformácii chrbtice.

1. NÁVOD NA POUŽITIE – POKYNY NA ČISTENIE A ÚDRŽBU

Pre zaistenie dlhodobej životnosti a správnej funkcie matracov RELAXPUR®

A. Je nutné uloženie matraca v posteli s rovným (netvarovaným - laťovým) alebo lamelovým roštom a bočnými stranami do výšky minimálne 2/3  matraca. Zabezpečiť dostatočné vetranie matraca na minimálne 50% plochy, aby sa predišlo možnej deformácii výrobku a hromadenia vlhkosti v matraci, ktorá znižuje elasticitu a životnosť matraca.

B. Pri vyššej miere potenia užívateľa a zvýšenej vlhkosti v miestnosti (hlavne v zimnom období) používať nepremokavý vrchný chránič matraca.

C. Špecifická vôňa spojená s výrobou matraca môže trvať niekoľko dní po rozbalení matraca. Táto vôňa je úplne netoxická a stratí sa po niekoľkých dňoch používania matraca.  PO ROZBALENÍ NECHAŤ ODVETRAŤ!!! (len pri lepenej vrstve jadra matraca) . Lepená časť sendvičových matracov tvorí maximálne 5% plochy jadra matraca.

D. Jedenkrát za 3 až 4 týždne matrac vystaviť prúdeniu vzduchu – zaistiť jeho prevzdušnenie a dokonalé prevetranie (čas tohto úkonu sa skracuje alebo predlžuje podľa intenzity potenia užívateľa a percentuálnej výšky vlhkosti v mieste používania). POZOR - používanie vrchného posteľného prehozu bráni odvetraniu vlhkosti z matraca a lôžkovín.

E. Jedenkrát za mesiac otočiť matrac vertikálne o 180º stupňov na druhú stranu a následne za mesiac horizontálne o 180º stupňov. Pravidelné otáčanie matraca zabezpečuje lepšie odvetranie vlhkosti a predlžuje jeho životnosť.

F. Nepoužívať pre vyššiu hmotnosť užívateľa ako je maximálna ortopedická záťaž pre daný typ matraca prepočítaná na 8 hodinové denné spanie.

H. Usadený prach a nečistoty na povrchu matraca vysať z lôžkoviny vysávačom.

I.  Matrac sa nesmie vystavovať prudkému slnečnému žiareniu!

J. a) Nesmie sa prať (výplň matraca - penové jadro), poťah - odnímateľná časť - pranie do 60°C.

    b) Nesmie sa bieliť.

    c) Nesmie sa žehliť.

    d) Môže sa čistiť všetkými obvykle používanými rozpúšťadlami a postupmi.

    e) Odnímateľná časť sa môže sušiť v bubnovej sušičke pri nižšej teplote sušenia.

K. Tolerancia rozmerov (s poťahom): ±1,5% na dĺžku, ±1,5% na šírku , ±2,5% na výšku

L.  Bežnú údržbu prevádzajte podľa priložených piktogramov, či pracích symbolov (viď. etiketa)


2.  ZLOŽENIE MATRACA

POŤAH - prešívánie v tvare vlna
1. ALOE GREEN - 100% PES (polyester) – úplet 220g/m2 (vrchná látka) farba: bledozelená
  2. MICRO - 100% PES (polyester) – micro 85g/m2 (vrchná látka) farba : biela
  - 100%  PES(polyester) 3D termovlákno 100-200g/m2 (výplň)
  - 100% PP(polypropylen) netkaná textília 17g/m2 (spodná látka)
  - vlnové zónové prešitie stabilizuje 3D  duté termovlákno
  - 3 stranný zips (do šírky matraca 90cm)
  - 4 stranný zips (pri šírke matraca nad 90cm a pre všetky ALOE GREEN)
NÁPLŇ(JADRO) – 100% PUR (polyuretán) elastická pena podľa typu matraca
  – lepená časť penové jadra tvorí maximálne 5% plochy matraca
♦ štandardná pena  T2530 / T2830
–  nižšia hustota 25-28kg/m3/ stredná tvrdosť 3
  –  záťaž do 70 kg
♦ štandardná pena  T2842 / T3042 –  stredná hustota 28-30kg/m3 / vyššia tvrdosť 4
  –  záťaž do 90kg
♦ štandardná pena  T3240 –  vysoká  hustota 35kg/m3 / vyššia tvrdosť 4
–  záťaž do 100 kg
♦ štandardná pena  T3540 –  vysoká  hustota 35kg/m3 / vyššia tvrdosť 4
  –  záťaž do 110 kg
♦ štandardná pena  T4040 / T4050
–  vysoká  hustota 40kg/m3 / vyššia tvrdosť 4 a 5
–  záťaž do 120 kg
♦ studená pena HR3030 –  stredná hustota 30kg/m3 / stredná tvrdosť  3 « komforná pena »
  –  typ modernej vysoko kvalitnej peny pre zdravý spánok
  –  otvorená štruktúra, vysoká elasticita a priedušnosť
  –  lepšie sa prispôsobuje, odolná voči deformácii
  –  záťaž do 80 kg
♦ studená pena HR3530 / HR3534  –  vyššia hustota 35kg/m3 / stredná tvrdosť  3 a 3,4 « komforná pena »
  –  typ modernej vysoko kvalitnej peny pre zdravý spánok
  –  otvorená štruktúra, vysoká elasticita a priedušnosť
  –  lepšie sa prispôsobuje, odolná voči deformácii
  –  záťaž do 100 kg
♦ studená pena HR4036 –  vysoká  hustota 40kg/m3 / stredná tvrdosť 3,6 « komforná pena »
  –  typ modernej vysoko kvalitnej peny pre zdravý spánok
  –  otvorená štruktúra, vysoká elasticita a priedušnosť
  –  lepšie sa prispôsobuje, odolná voči deformácii
  –  záťaž do 120 kg
♦ studená pena HR5030 / HR5038
–  vysoká  hustota 50kg/m3 / vyššia tvrdosť 3 a 3,8 « komforná pena »
–  typ modernej vysoko kvalitnej peny pre zdravý spánok
–  otvorená štruktúra, vysoká elasticita a priedušnosť
–  lepšie sa prispôsobuje, odolná voči deformácii
–  záťaž do 130-140 kg
♦ visco pena V4512 / V4518 –  vysoká hustota 45kg/m3 / mäkká tvrdosť 1,5 « pamäťová pena »
  –  typ modernej termo citlivej peny pre zdravý spánok
  –  pamäťová pena, lepšie sa prispôsobuje telu v závislosti od teploty
  –  záťaž do 110 kg
♦ recyklovaná pena RE-60 / RE-80

–  vysoká hustota 60-80kg/m3 / cenová dostupnosť« drvená PUR pena »

  –  drvená, tlakom a pojidlom spájaná pena vysokej hustoty

3. ZÁRUČNÉ PODMIENKY

Kupujúcemu vzniká zákonný nárok voči predávajúcemu na odstránenie prípadných vád tovaru podľa týchto podmienok:

  1. Pri uplatňovaní reklamácie v čase záručnej doby je nutné predložiť aj dopklad o kúpe tovaru (faktúru) prípadne uviesť číslo objednávky za účelom preukázania jeho kúpy. Pre reklamáciu môžete vyplniť formulár poskytovaný z Našej strany na webovej adrese: https://www.matrace-relaxpur.sk/reklamacny-formular
  2. V priebehu záručnej doby odstráni výrobca/dodávateľ prípadné chyby vzniknuté pri výrobe alebo chybou materiálu, a to bezplatne.
  3. Odstránením vady nevzniká kupujúcemu nárok na zníženie ceny alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
  4. V prípade výmeny reklamovaného výrobku špeciálnych a neštandardných rozmerov trvá výmena výrobku za nový 4 - 6 týždňov, a to z dôvodu objednávania materiálov u výrobcu.
  5. Záruka sa nevzťahuje na farebné rozdiely a pach výrobku.
  6. Záruka sa nevzťahuje na vady výrobku pri nedodržaní predpísaného zaobchádzania a pri násilnom poškodení výrobku.
  7. Zjavné vady výrobku je nutné reklamovať ihneď pri prevzatí výrobku.
  8. Kupujúci je povinný prezrieť si tovar čo najskôr po jeho prevzatí a bezpodmienečne dodržiavať návod na použitie.
  9. Záruka sa nevzťahuje na chyby vzniknuté prirodzeným starnutím, opotrebovaním, nevhodným uložením (uloženie matraca na nesprávny typ podložky bez otvorov alebo medzier -  rošt), ošetrovaním, neopatrnou dopravou a manipuláciou, zlým zaobchádzaním, alebo používaním k inému účelu, než účelu stálemu, ku ktorému je tovar určený.
  10. Záruka sa nevzťahuje na vady výrobku, ktoré vzniknú v dôsledku neodbornej opravy inou osobou.
  11. Záruka sa nevzťahuje na vady výrobku, ktoré vzniknú v dôsledku užívania osobou, ktorá má vyššiu hmotnosť ako je uvádzaná max. ortopedická záťaž matraca.
  12. Záruka sa nevzťahuje na vznik plesne, ktorá je zapríčinená hromadením vlhkosti a nedostatočným vetraním matraca.
  13. Záruka sa nevzťahuje na zmeny vlastností výrobku, ktoré vznikli v priebehu užívania v dôsledku bežného opotrebenia, či prirodzených zmien vlastností materiálu.
  14. Pod bežným opotrebovaním sa rozumie zmena farby použitých materiálov, ktorá môže byť spôsobená atmosférickými vplyvmi( napr. svetlom a podob. ..., opotrebovanie poťahu (napr. zvlnenie materiálu, zmena rozmerov, vznik hrčiek), čiastočné zmäknutie použitých (výplňových) materiálov, trvalá deformácia (preležanie, elasticita), ktorá nepresahuje 10% celkovej výšky matraca alebo chyby a nedostatky vzniknuté nedodržaním pravidiel a základov správneho používania a údržby uvedených v návode na používanie.
  15. Kupujúci je povinný reklamovať vzniknuté viditeľné chyby bezodkladne po ich vzniku pričom kupujúci nie je oprávnený tovar ďalej používať.
  16. Drobné, voľné vytiahnuté nite, poprípade nedošité a voľné prešitia nebránia bežnému užívaniu výrobku, nie sú dotknuté jej úžitkové vlastnosti a preto nie sú považované za chyby brániace užívaniu a rovnako ako prirodzené vytiahnutia poťahovej látky u lôžkovín po určitej dobe užívania, sú výslovne zo záruky vylúčené.
  17. V prípade vykonanej záručnej opravy sa záruka na tovar predlžuje o lehotu, počas ktorej zákazník v dôsledku vykonávania opravy nemohol tovar riadne využívať.

    S.    Z hygienických dôvodov prijímame na reklamáciu iba čisté a riadne zabalené výrobky aspoň do PVC fólie.

    T.   Záručné podmienky neplatia pre výrobky znečistené močom, krvou, akýmikoľvek telesnými tekutinami, plesňou a podob..., ktoré zásadným spôsobom   znižujú životnosť matracov a lôžkovín.


Záručná doba: poťah 2 roky , jadro 2 – 5 rokov podľa typu matraca

V rámci predlženej 3-5 ročnej záruky, to znamená po uplynutí 2 rokov Vám zabezpečíme výmenu alebo opravu penového PUR jadra(približne do 21 dní) , pričom zákazník uhrádza iba náklady na dopravu reklamovaného výrobku. Cena za dopravu pri oprave jadra bude účtovaná podľa aktuálneho cenníka kurierskych služieb GEIS a DPD uvedeného v dodacích podmienkach .

Záruka sa vzťahuje na deformáciu, pružnosť a elasticitu výrobku!

Priemerná životnosť náplne(jadra PUR – hustota od 30kg/m3 a vyššie) je 5-20 rokov v závislosti od intenzity používania, starostlivosti  a fyzických dispozícií užívateľa.               

Z hygienických dôvodov prijímame na reklamáciu iba čisté a riadne zabalené výrobky.

Záručné podmienky neplatia pre výrobky znečistené močom, krvou, telesnými tekutinami,  plesňou a pod.


 V prípade reklamácie tovaru vyplnite REKLAMAČNÝ FORMULÁR.

Reklamačný poriadok

v súlade so zák.č. 40/1964 Zb. , 513/1991 Zb. Obch. zákonník a 250/2007 Zb. O ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov            

1. Právo na uplatnenie reklamácie

Ak sa vyskytne na zakúpenom tovare vada, kupujúci (spotrebiteľ) má právo túto vadu reklamovať pri prevzatí tovaru alebo v záručnej dobe. Pre správne posúdenie reklamácie je nutné, aby bol reklamovaný tovar kompletný, čistý v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami. Kupujúci (spotrebiteľ) je povinný používať tovar len na určený účel a dodržiavať záručné podmienky a návod na používanie. Uplatnenie práva na reklamáciu sa vzťahuje len na vady nezavinené kupujúcim (spotrebiteľom).                                                                                                                

2. Miesto a spôsob uplatnenia reklamácie

Kupujúci môže uplatniť reklamáciu vyplnením reklamačného formulára na http://www.matrace-relaxpur.sk/reklamacny-formular, kde kupujúci na uplatnenie a posúdenie reklamácie vady na tovare uvedie:
a, identifikačné údaje (Meno a Priezvisko), email, prípadne telefonický kontakt, dátum uplatnenia reklamácie
b, číslo faktúry prípadne objednávky,
c, názov tovaru,
d, popísanie vady tovaru, prípadne ako došlo k vade tovaru a v prípade matraca e-mailom poslať foto uloženia matraca
e, tovar musí byť v stave ako je uvedené v záručných podmienkach v bode 3 písmeno S.

3. Zodpovednosť predávajúceho

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré sa prejavia na tovare počas trvania záručnej doby nie však za vady, ktoré si kupujúci (spotrebiteľ) spôsobil sám nedodržaním návodu na použitie.
Kupujúcemu vzniká zákonný nárok voči predávajúcemu na odstránenie prípadných vád tovaru podľa záručných podmienok písmena A až T.

4. Záručná doba, lehoty pri uplatňovaní reklamácie

Kupujúci má právo na uplatnenie reklamácie z vád tovaru do 24 mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim. Spotrebiteľ má právo na uplatnenie reklamácie po dobu 24 mesiacov od prevzatia veci, ak v záručnom liste nie je uvedená dlhšia doba. Ak nie je reklamácia vadného tovaru, za ktorú predávajúci zodpovedá, uplatnená v záručnej dobe, právo zo zodpovednosti za vadu zaniká. Ak kupujúcemu vzniklo právo na reklamáciu vady tovaru, je reklamačný pracovník povinný reklamáciu riadne preveriť a rozhodnúť o jej vybavení ihneď v zložitých prípadoch do 3 dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba potrebná k odbornému posúdeniu vady. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní. Táto doba začína plynúť dňom doručenia reklamácie predávajúcemu. O vybavení reklamácie predávajúci eletronickou formou e-mailom na adresu uvedenú v objednávke alebo v reklamačnom formulári oboznámi kupujúceho a ak je potrebné vyzve ho na prevzatie tovaru.

5. Vrátenie tovaru do 14 dní

Možnosť vrátenia tovaru do 14 kalendárnych dní bez udania dôvodu sa nepovažuje za reklamáciu. Nepoužitý tovar môže kupujúci vrátiť do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ. Pre odstúpenie od zmluvy s vrátením tovaru je možné kliknutín na odkaz a vyplnením tohto formulára: 

https://www.matrace-relaxpur.sk/matrac/storno

6. Práva kupujúceho

Odstrániteľné a neodstraniteľné vady

  • a) spotrebiteľ má nárok, aby bola vada bezplatne, včas a riadne odstránená (opravou). O spôsobe odstránenia vady (opravou) rozhoduje predávajúci, pričom predávajúci je povinný takúto vadu bez zbytočného odkladu odstrániť (opravou).
  • b) spotrebiteľ má nárok namiesto odstránenia vady (opravy) požadovať výmenu vadného tovaru za bezvadný, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerane vysoké náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady (opravy) vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to spotrebiteľovi nespôsobí závažné ťažkosti,
  • c) v prípade, že má tovar súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné vady, pričom každá z nich bráni v riadnom užívaní, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či uplatní právo na výmenu tovaru alebo na vrátenie peňazí, to isté právo má spotrebiteľ aj vtedy, ak sa rovnaká vada, aká bola najmenej dvakrát opravovaná, vyskytne tretíkrát v záručnej dobe.
  • d) pri výskyte neodstrániteľnej vady, ktorá bráni riadnemu užívaniu tovaru na daný účel, má spotrebiteľ právo buď na výmenu tovaru alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí).
  • e) Pri výskyte neodstrániteľných vád, ktoré nebránia riadnemu užívaniu tovaru má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny.

                                                                                                          REKLAMAČNÝ PROTOKOL - na stiahnutie

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reklamačný list č.............................

Dátum:............................................                                                                                          Dátum prijatia reklamácie:....................................

Odberateľ (Meno a Priezvisko): ..............................................................................................................................................................

Adresa:       ................................................................................................................................................................................................

Telefón:       ................................................email:   ........................................................

Názov tovaru:                   ...........................................................................................................................................................................

Zakúpený dňa:                  ...............................................................

Číslo faktúry / objednávky :                    ............................................................... Číslo objednávky:..............................................................................

Dôvod reklamácie / popis chyby:............................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................................................................

Chyba sa prejavuje:            * trvalo                       *o určitej dobe                                * náhodne                  *vrátenie tovaru do 14 dní

Návrh na vybavenie reklamácie:     ..........................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................................................................

V prípade vrátenia peňazí poslať peniaze na číslo účtu: ................................................................./............

Reklamačný list vyhotovil:                                                                                                              pečiatka a podpis:

Spôsob vybavenia reklamácie: .................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................................................................................. ..................................................................................................................................................................................................................

Dátum vybavenia reklamácie: .......................................         Vybavená reklamácia bola odoslaná / prevzal: ....................................

Tovar zašlite na adresu:              RM-real, s.r.o., Ľudovíta Štúra 34, 02354 Turzovka

Uplatnenie reklamácií:

Reklamačné konanie môže začať aj po vyplnení  formulára na stránke : https://www.matrace-relaxpur.sk/reklamacny-formular . Tovar zasielajte čistý, mechanicky nepoškodený a riadne zabalený na uvedenú adresu – nie na dobierku! K zásielke je potrebné pribaliť kópiu faktúry. V reklamačnom liste je potrebné uviesť dôvod reklamácie s popisom chýb a nedostatkov.

Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý! Reklamovaný tovar zaslaný bez vyplneného reklamačného formulára bude vrátený späť na náklady zákazníka.

*Nehodiace sa prečiarknite